
zatrudni pracowników na stanowisko:
ASYSTENT ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ
Opis stanowiska
Charakterystyka pracy obejmuje w szczególności następujące zadania::
- kompleksowa obsługa zarządu spółki i rady Nadzorczej
- koordynacja i obsługa spotkań z udziałem członków zarządu, w tym przygotowywanie materiałów na spotkania
- zwoływanie posiedzeń zarządu, rady nadzorczej, zgromadzenia Wspólników oraz opracowywanie protokołów
- opracowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych zarządu, rady nadzorczej oraz zgromadzenia wspólników we współpracy z kancelarią prawną
- weryfikacja poprawności dokumentacji dotyczącej posiedzeń zarządu i rady nadzorczej oraz zgromadzenia wspólników
- analiza aktualności wewnętrznych aktów prawnych spółki i dokonywanie we współpracy z kancelarią prawną niezbędnych zmian i zgłoszeń/rejestracji (m.in. umowa spółki, KRS itp.)
- opracowywanie prezentacji oraz innych materiałów komunikacyjnych na potrzeby zarządu spółki
- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu spółki, rady nadzorczej oraz dyrektorów/kierowników działów
- prowadzenie rejestru dokumentów przyjmowanych przez organy spółki
- archiwizacja dokumentów organów spółki w tym materiałów z posiedzeń, protokołów, uchwał
- wykonywanie innych prac zleconych przez zarząd i radę nadzorczą, wynikających ze specyfiki stanowiska
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Spółek Handlowych oraz Prawa Pracy, w tym orzecznictwa
- znajomość zasad udzielania i wycofania pełnomocnictwa i prokury, w tym orzecznictwa i praktyki zarządzania pełnomocnictwami
- znajomość:
- zasad prawa umów
- zasad funkcjonowania Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, Krajowego Rejestru Zadłużonych oraz Krajowego Rejestru Sądowego
- zasad protokołowania i przygotowywania uchwał organów spółki
- zasad prowadzenia księgi udziałów i rejestru akcji
- zasad planowania i nadzorowania archiwizacji dokumentacji
- rozwinięte zdolności organizacyjne i interpersonalne
- wysoka kultura osobista i odpowiedzialność
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel oraz Power Point)
- dokładność, dyspozycyjność, punktualność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętności pracy w zespole, jak również pracy samodzielnej z dobrą organizacją czasu pracy
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, docelowo na czas nieokreślony;
- dodatkowe benefity, a w tym między innymi:
– świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
– możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia na życie,
– możliwość skorzystania z pakietu medycznego przez pracownika i jego rodzinę,
– możliwość szkoleń, podnoszenia kwalifikacji i uzyskania uprawnień.
Sposób zatrudnienia:
umowa o pracę – pełny etat
CV należy przesłać na adres: sekretariat@zk.opole.pl
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).