
zatrudni pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. gospodarki odpadami
Opis stanowiska
Do obowiązków pracownika należeć będzie w szczególności:
- Bieżący monitoring prawnych aspektów w zakresie gospodarki odpadami oraz udział w analizach dot. projektowania, budowy i rozwoju instalacji do zagospodarowania odpadów
- Opiniowanie technologii, koncepcji i projektów instalacji w zakresie zagospodarowania odpadów planowanych do realizacji na terenie zakładu
- Zlecanie, nadzorowanie, odbiór i rozliczanie opracowań i projektów dotyczących inwestycji na terenie zakładu, w tym opracowywania projektów umów z Wykonawcami prac
- Współpraca z firmami zewnętrznymi działającymi w zakresie zagospodarowania odpadów, w tym firmami konsultingowymi
- Zlecanie i weryfikacja programów funkcjonalno-użytkowych, koncepcji oraz studiów wykonalności i wniosków, w tym modeli finansowych o dofinansowanie inwestycji planowanych przez zakład w zakresie gospodarki odpadami
- Zlecanie i nadzorowanie opracowania wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz raportów i ich dokładna weryfikacja
- Współudział w kontrolach przeprowadzanych przez uprawnione organy w zakresie gospodarki odpadami
- Nadzór nad posiadanymi przez zakład pozwoleniami/zezwoleniami z zakresu gospodarki odpadami, monitorowanie konieczności wprowadzania zmian i uzyskiwania nowych decyzji
- Przygotowywanie/weryfikacja merytoryczna wniosków o wydanie decyzji i zezwoleń dla spółki oraz ich nadzorowanie
- Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami
- Opracowywanie założeń do planu finansowego zakładu w zakresie zagospodarowania odpadów, realizacja zadań w ramach Centrum Zagospodarowania Odpadów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu inżynierii środowiska, ochrony środowiska, gospodarki odpadami lub o pokrewnym profilu
- doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z gospodarką odpadami, mile widziane doświadczenie w zakładzie produkcyjnym, w spółce komunalnej
- bardzo dobra znajomość technologii przetwarzania odpadów komunalnych
- bardzo dobra znajomość przepisów związanych z gospodarką odpadami
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel oraz Power Point)
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz zdolności analityczne
- sumienność, umiejętność doskonałej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów
Dodatkowym (ale nie niezbędnym) atutem będzie:
- znajomość branży gospodarki odpadami;
- znajomość i umiejętność posługiwania się systemem BDO;
- znajomość katalogu odpadów.
Oferujemy:
- przeszkolenie na stanowisku pracy oraz wsparcie merytoryczne w pierwszych tygodniach pracy;
- system wynagrodzeń, uwarunkowany poszczególnym etapem rozwoju zawodowego, a także realną możliwość wpływu na jego wysokość;
- pracę na samodzielnym stanowisku;
- udział w bieżących projektach, możliwość wprowadzenia nowych pomysłów i rozwiązań;
- pracę w przyjaznym, młodym zespole;
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, docelowo na czas nieokreślony;
- dodatkowe benefity, a w tym między innymi:
– świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
– możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia na życie,
– możliwość skorzystania z pakietu medycznego przez pracownika i jego rodzinę,
– możliwość szkoleń, podnoszenia kwalifikacji i uzyskania uprawnień.
Sposób zatrudnienia:
umowa o pracę – pełny etat
CV należy przesłać na adres: kadry@zk.opole.pl
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).