
zatrudni pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. gospodarki odpadami
Opis stanowiska
Do obowiązków pracownika należeć będzie w szczególności:
- Monitoring prawnych aspektów w zakresie gospodarki odpadami oraz udział w analizach dot. projektowania i budowy instalacji do zagospodarowania odpadów w spółce
- Opiniowanie technologii zagospodarowania odpadów proponowanych do realizacji na terenie zakładu
- Zlecanie, nadzorowanie, odbiór opracowań i projektów dotyczących zadań realizowanych w Centrum Zagospodarowania Odpadów (CZO)
- Wyszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla inwestycji w CZO i udział w opracowywaniu i weryfikacji wniosków o aplikowanie o te środki
- Nadzór nad posiadanymi przez zakład pozwoleniami/zezwoleniami z zakresu gospodarki odpadami, monitorowanie konieczności wprowadzania zmian i uzyskiwania nowych decyzji
- Zlecanie i weryfikacja merytoryczna wniosków o wydanie decyzji i zezwoleń dla spółki oraz
- Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami
- Opracowywanie założeń do planu finansowego zakładu w zakresie zagospodarowania odpadów, realizacja zadań w ramach Centrum Zagospodarowania Odpadów
- Przygotowywanie danych do sprawozdań, operatów i raportów wymaganych prawem z zakresu gospodarki odpadami oraz wewnętrznych analiz i statystyk
Wymagania:
- wykształcenie wyższe preferowane kierunkowe w zakresie ochrony środowiska, gospodarki odpadami lub o pokrewnym profilu
- staż pracy w branży gospodarki odpadami lub w jednostkach administracji publicznej; mile widziane doświadczenie w zakładzie produkcyjnym
- znajomość technologii przetwarzania odpadów komunalnych i przepisów związanych z gospodarką odpadami
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym znajomość MS Excel
- umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu
Dodatkowym (ale nie niezbędnym) atutem będzie:
- znajomość i umiejętność posługiwania się systemem BDO;
- znajomość katalogu odpadów.
Oferujemy:
- przeszkolenie na stanowisku pracy oraz wsparcie merytoryczne w pierwszych tygodniach pracy;
- system wynagrodzeń, uwarunkowany poszczególnym etapem rozwoju zawodowego, a także realną możliwość wpływu na jego wysokość;
- pracę na samodzielnym stanowisku;
- udział w bieżących projektach, możliwość wprowadzenia nowych pomysłów i rozwiązań;
- pracę w przyjaznym, młodym zespole;
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, docelowo na czas nieokreślony;
- dodatkowe benefity, a w tym między innymi:
– świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
– możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia na życie,
– możliwość skorzystania z pakietu medycznego przez pracownika i jego rodzinę,
– możliwość szkoleń, podnoszenia kwalifikacji i uzyskania uprawnień.
Sposób zatrudnienia:
umowa o pracę – pełny etat
CV należy przesłać na adres: kadry@zk.opole.pl
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).