zatrudni pracowników na stanowisko:

Specjalisty ds. technologii w zakresie gospodarki odpadami

Opis stanowiska

Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie w szczególności:

  • monitoring aspektów prawnych w zakresie gospodarki odpadami oraz udział w analizach, projektach i budowie instalacji do zagospodarowania odpadów w Spółce;
  • nadzór nad wykonywaniem umów na realizację inwestycji i innych zadań z zakresu gospodarki odpadami na terenie Centrum Zagospodarowania Odpadów (CZO);
  • nadzór nad procesami i instalacjami przetwarzania odpadów, pilnowanie zgodności z obowiązującymi przepisami i posiadanymi decyzjami administracyjnymi;
  • opiniowanie i sprawdzanie wszelkich technologii przetwarzania odpadów i przepływu odpadów w CZO;
  • opracowywanie i wdrażanie nowych technologii w zakresie odzysku i recyklingu;
  • proponowanie technologii zagospodarowania odpadów do realizacji na terenie CZO oraz wykonywanie/zlecanie ekspertyz;
  • poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla inwestycji w zakresie gospodarki odpadami i udział w opracowywaniu i weryfikacji wniosków o aplikowanie o środki zewnętrzne;
  • nadzór nad posiadanymi przez zakład decyzjami, w tym pozwoleniami/zezwoleniami z zakresu gospodarki odpadami, monitorowanie konieczności wprowadzania zmian i uzyskiwania nowych decyzji;
  • zlecanie i weryfikacja merytoryczna wniosków o wydanie decyzji administracyjnych dla Spółki i ich aktualizacji;
  • współpraca z właściwymi organami i instytucjami (w tym marszałkiem, WIOŚ, Wodami Polskimi, Urzędem Miasta) w zakresie działania CZO;
  • przygotowywanie danych do sprawozdań, operatów i raportów wymaganych prawem z zakresu gospodarki odpadami oraz analiz i statystyk lub ich wykonywanie

Wymagania niezbędne :

  • wykształcenie wyższe preferowane kierunki techniczne:  inżynieria i ochrona środowiska, energetyka, ciepłownictwo, budownictwo,  inne techniczne,
  • doświadczenie zawodowe w branży gospodarki odpadami,
  • dobra znajomość technologii przetwarzania odpadów i przepisów związanych z gospodarką odpadami,
  • umiejętność czytania map i dokumentacji technicznych,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie EXCEL),  
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe, które będą brane pod uwagę  to:

  • doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania, nadzoru, bieżącej obsługi, kontroli lub rozliczania projektów współfinansowanych ze środków NFOŚiGW lub UE,
  • znajomość i umiejętność posługiwania się systemem BDO, znajomość katalogu odpadów,
  • umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, systematyczność, dyspozycyjność, operatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista, odporność na stres, asertywność, dyspozycyjność

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, docelowo na czas nieokreślony
  • dodatkowe benefity, a w tym między innymi:
    • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
    • możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia na życie,
    • możliwość skorzystania z pakietu medycznego przez pracownika i jego  rodzinę, – możliwość szkoleń, podnoszenia kwalifikacji i uzyskania uprawnień

Sposób zatrudnienia:

umowa o pracę – pełny etat

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  • osobiście w sekretariacie Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu ul. Podmiejska 69,
  • lub przesyłać pocztą na adres:

Zakład Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu
ul. Podmiejska 69
45-574 Opole

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych