zatrudni pracowników na stanowisko:
Specjalisty ds. technologii w zakresie gospodarki odpadami
Opis stanowiska
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie w szczególności:
- monitoring aspektów prawnych w zakresie gospodarki odpadami oraz udział w analizach, projektach i budowie instalacji do zagospodarowania odpadów w Spółce;
- nadzór nad wykonywaniem umów na realizację inwestycji i innych zadań z zakresu gospodarki odpadami na terenie Centrum Zagospodarowania Odpadów (CZO);
- nadzór nad procesami i instalacjami przetwarzania odpadów, pilnowanie zgodności z obowiązującymi przepisami i posiadanymi decyzjami administracyjnymi;
- opiniowanie i sprawdzanie wszelkich technologii przetwarzania odpadów i przepływu odpadów w CZO;
- opracowywanie i wdrażanie nowych technologii w zakresie odzysku i recyklingu;
- proponowanie technologii zagospodarowania odpadów do realizacji na terenie CZO oraz wykonywanie/zlecanie ekspertyz;
- poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla inwestycji w zakresie gospodarki odpadami i udział w opracowywaniu i weryfikacji wniosków o aplikowanie o środki zewnętrzne;
- nadzór nad posiadanymi przez zakład decyzjami, w tym pozwoleniami/zezwoleniami z zakresu gospodarki odpadami, monitorowanie konieczności wprowadzania zmian i uzyskiwania nowych decyzji;
- zlecanie i weryfikacja merytoryczna wniosków o wydanie decyzji administracyjnych dla Spółki i ich aktualizacji;
- współpraca z właściwymi organami i instytucjami (w tym marszałkiem, WIOŚ, Wodami Polskimi, Urzędem Miasta) w zakresie działania CZO;
- przygotowywanie danych do sprawozdań, operatów i raportów wymaganych prawem z zakresu gospodarki odpadami oraz analiz i statystyk lub ich wykonywanie
Wymagania niezbędne :
- wykształcenie wyższe preferowane kierunki techniczne: inżynieria i ochrona środowiska, energetyka, ciepłownictwo, budownictwo, inne techniczne,
- doświadczenie zawodowe w branży gospodarki odpadami,
- dobra znajomość technologii przetwarzania odpadów i przepisów związanych z gospodarką odpadami,
- umiejętność czytania map i dokumentacji technicznych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie EXCEL),
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe, które będą brane pod uwagę to:
- doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania, nadzoru, bieżącej obsługi, kontroli lub rozliczania projektów współfinansowanych ze środków NFOŚiGW lub UE,
- znajomość i umiejętność posługiwania się systemem BDO, znajomość katalogu odpadów,
- umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, systematyczność, dyspozycyjność, operatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista, odporność na stres, asertywność, dyspozycyjność
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, docelowo na czas nieokreślony
- dodatkowe benefity, a w tym między innymi:
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia na życie,
- możliwość skorzystania z pakietu medycznego przez pracownika i jego rodzinę, – możliwość szkoleń, podnoszenia kwalifikacji i uzyskania uprawnień
Sposób zatrudnienia:
umowa o pracę – pełny etat
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w sekretariacie Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu ul. Podmiejska 69,
- lub przesyłać pocztą na adres:
Zakład Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu
ul. Podmiejska 69
45-574 Opole
- lub skany podpisane mailem na kadry@zk.opole.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).