Zamawiający informuje, że od 01.01.2023 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są prowadzone z wykorzystaniem platformy on-line działającej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_opole
Zamawiający informuje, że od 01.01.2021 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są prowadzone z wykorzystaniem platformy on-line działającej pod adresem:
Informujemy ponadto, że w przypadku postępowań wszczętych od dnia 1 stycznia 2021 r.:
- oferty
- oświadczenia
- załączniki do oferty
- inne dokumenty wymagane przez zamawiającego
- w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
- w postępowaniach o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości równej lub przekraczającej progi unijne, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego na potrzeby „Zakład Komunalny” Sp. z o.o. w Opolu
30.09.2015
PN/11/DM/15
Dostawa systemu nadzorowania Strefy Płatnego Parkowania w Opolu
29.07.2015
PN/9/DM/15
- Ogłoszenie o zamówieniu parkometry
- SIWZ Dostawa systemu nadzorowania SPP w Opolu
- Załączniki 02
- Zmiana SIWZ I Parkometry
- A. Poprawiony Druk nr 1 formularz ofertowy
- Zmiana ogłoszenia parkometry
- Zmiana ogłoszenia II parkometry
- Zmiana ogł. II 2015 - S 164 - 299650 z dn. 26.08.2015
- Wyjaśnienia I parkometry
- Wyjaśnienia II parkometry
- Zmiana II SIWZ - Parkometry
- ZMIENIONY druk nr 9 UMOWA Parkometry
- Zmieniony II Druk nr 1 formularz ofertowy
- Zawiadomienie o wyborze oferty parkometry
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz mienia Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. - ZADANIE A+B
23.07.2015
PN/10/DM/2015
- Ogłoszenie o zamówieniu ubezpieczenie mienia i OC
- SIWZ ubezpieczenie mienia i OC
- Załączniki
- Wyjaśnienia Ubezpieczenie zad.A B
- Zawiadomienie o wyborze oferty ubezpieczenie
Remont zespołu kogeneracyjnego po 27 tys. godzin pracy wraz z usługą serwisowania przez następne 24 tyś. godziny pracy lub okres 3 lat
10.07.2015
PN/8/DM/15
- Ogłoszenie o zamówieniu remont zesp. kogener
- SIWZ zespół kogeneracyjny
- Załączniki do SIWZ
- Zawiadomienie o wyborze oferty - remont agregatu
« Pierwszy ‹ Poprzedni 1 18 26 27 28 29 30 38 Następne › Ostatni »