Zamawiający informuje, że od 01.01.2023 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są prowadzone z wykorzystaniem platformy on-line działającej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_opole
Zamawiający informuje, że od 01.01.2021 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są prowadzone z wykorzystaniem platformy on-line działającej pod adresem:
Informujemy ponadto, że w przypadku postępowań wszczętych od dnia 1 stycznia 2021 r.:
- oferty
- oświadczenia
- załączniki do oferty
- inne dokumenty wymagane przez zamawiającego
- w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
- w postępowaniach o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości równej lub przekraczającej progi unijne, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
„Dostawa kontenerów rolkowych otwartych KP5, KP7, KP9, KP14 i KP15”
02.11.2020
PN/7/ORG/2020
- Zawiadomienie o wyborze oferty-kontenery
- Informacja_z_otwarcia_ofert
- ogłoszenie o zamówieniu
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
- 1.SIWZ_kontenery-MSO
- Wyjaśnienia -06.11.2020r.
- 2.zal._nr_1-formularz_ofertowy
- 3.zal._nr_A1_Formularz_cenowy_czesc_I
- 4.zal._nr_A2_Formularz_cenowy_czesc_II
- 5.zal_nr_B1-Opis_przedmiotu_zamówienia-czesc_I
- 6.zal_nr_B2-Opis_przedmiotu_zamówienia-czesc_II
- 7.zal_nr_2-oswiadczenie_wykonawcy_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu
- 8.zal_nr_3-oswiadczenie_wykonawcy_dot._przeslanek_wykluczenia_z_postepowania
- 9.zal._nr_4A-wykaz_dostaw-część_I
- 10.zal._nr_4B-wykaz_dostaw-część_II
- 11.zal._nr_5-zobowiązanie_do_udostepnienia_zasobow
- 12.zal._nr_7-grupa_kapitalowa
- 13.zal._nr_8-pelnomocnictwo
- 14.Istotne_postanowienia_umowy-kontenery
Usługa Wykonawstwa Nadzoru Inwestorskiego, dla inwestycji pn.: „Budowa Stadionu Miejskiego w Opolu, wraz z parkingami oraz infrastrukturą techniczną”
02.11.2020
PN/10/ORG/2020
- Wybór najkorzystniejszej oferty WNI - Stadion Op
- Informacja_z_otwarcia_ofert
- Odrzucenie oferty
- ZMIANY-26.11.2020 r-Informacja dla wykonawców
- ogloszenie o zmianach-26.11.2020
- wyjśnienia i odpowiedzi-26.11.2020
- Załącznik - SIWZ-ZMIANA-26.11.2020
- Informacja dla wykonawców
Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 powstałych w wyniku rozdrobnienia odpadów wielkogabarytowych
23.10.2020
PN/9/ORG/2020
- Zawiadomienie o wyborze oferty-odbiór odpadów
- Informacja_z_otwarcia_ofert-odbiór odpadów
- Ogłoszenie_o_zamówieniu
- 1.SIWZ_odbiór odpadów 19-12-12
- 2.zal._nr_1-formularz_ofertowy
- 3.zal._nr_1A-Opis przedmiotu zamówienia
- 4.zal_nr_2-oswiadczenie_wykonawcy_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu
- 5.zal_nr_3-oswiadczenie_wykonawcy_dot._przeslanek_wykluczenia_z_postepowania
- 6.zal._nr_4-wykaz_usług
- 9.zal._nr_8-pelnomocnictwo
- 7.zal._nr_5-zobowiązanie_do_udostepnienia_zasobow
- 8.zal._nr_7-grupa_kapitalowa
- 10.zal._nr_9-Projekt umowy-odbiór odpadów
Dostawa samochodu ciężarowego o dmc 18 ton do selektywnej zbiórki odpadów, wyposażonego w urządzenie hakowe i żuraw hydrauliczny, wraz z usługami serwisowymi.
16.09.2020
PN/6/DZP/2020
- unieważnienie potępowania
- Protokół otwarcia ofert-hakowiec 18t
- Informacja dla wykonawców
- A.Ogloszenie_o_zamowieniu-hakowiec_18_ton
- SIWZ-hakowiec_dmc_18_ton
- 1.Zmiana SIWZ-zmiana I
- OPZ-hakowiec dmc_18t_z_zurawiem
- zal._nr_1-formularz_ofertowy
- Instrukcja_wypelniania_JEDZ
- zal._nr_2-edytowalna_wersja_formularza-JEDZ
- zal._nr_4-wykaz_dostaw
- zal._nr_5-zobowiązanie_do_udostepnienia_zasobow
- zal._nr_6-grupa_kapitalowa
- zal._nr_8-pelnomocnictwo
- zal._nr_9-istotne postanowienia umowy-hakowiec_dmc18_ton
- zal._nr_10 – wzór gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- Zmiana I ogłoszenia o zamówieniu
- Zmiana II ogłoszenia o zamówieniu
- Wyjaśnienia_I
- Wyjaśnienia II-hakowiec-18 ton
« Pierwszy ‹ Poprzedni 1 3 11 12 13 14 15 23 38 Następne › Ostatni »